torsdag 9 maj 2013

Det sista...

När jag började skriva här så var vi mitt uppe i att börja göra i ordning våran övervåning. Det var tanken till att jag började blogga, att jag skulle skriva om jobbet just En trappa upp. Nu har vi varit färdiga där ett tag och jag har börjat skriva om lite annat smått och gott. Därav känner jag att jag ville ha ett annan blogg, men ett annat namn, ett namn som sträcker sig längre ut än vad det gör just En trappa upp.

Så, detta blir det sista inlägget här på denna blogg. Men sen  är det ju så att jag tycker det är såå roligt att blogga så jag kommer inte sluta med det. Jag flyttar bara till en annan blogg, så om ni vill, så skulle jag bli jätteglad om ni följde med mig dit. Till just Villa 12:an 
(www.villatolvan.blogspot.se)

Hoppas vi ses där!!!! :)

Många kramar


1 kommentar:

  1. Fan vad sugen jag blev på kaaaka!! Klart jag följer med i flytten! kram lantismamman

    SvaraRadera