söndag 7 oktober 2012

Taket har gjort entré

På förmiddagen åkte jag och tjejerna på kalas för att fira en liten vän. Det var jättemysigt , Tack för att vi fick komma! 
När vi kom hem så hade Magnus städat undan på övervåningen och fått fram dagens arbetsbänk (klyvsågen) för att kunna börja med att sätta upp taket :)
Hans snälla far kom på eftermiddagen för att hjälpa till. Tack för all hjälp!! Jag hjälpte till genom att jag och tjejerna höll oss ute.


Stortjejens rum. Så här såg det ut innan arbetet började.

Taadaa ;) så här såg det ut efter en stunds arbete.
Dom gjorde färdigt själva snedtaket idag men jag ska upp och ta en bild i dagsljus imorgon så det kommer en bild på det lite senare. Kanske redan i morgon :)

Denna soliga söndag avslutades med lite promenad/löpning (där har jag verkligen något att jobba på!!) och sedan ett efterlängtat avsnitt av Solsidan, härlig kväll!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar