måndag 17 september 2012

Pärlspont eller pärlspont?


I dag hade Magnus tagit hem ett par skivor pärlspont som är tänkt att ha där uppe. Först var det prat om att bara ha det i taket men jag vill att det även ska gå ner på ytterväggarna och ända ner till golvet i barnens rum och i gästrummet. Men vi är kanske inte är riktigt överens om det än men det ska vi nog bli :)
När barnen somnat så gick jag också upp en sväng för att hjälpa till lite. Roligt!

Tanken, som det ser ut nu, är att det blir liggande pärlspont i taket och hela vägen ner till golvet på ytterväggarna. Vad tror ni om det? :)

Mitt verktyg för kvällen, glasfiberremsa som jag har satt upp över gipsskarvar och en vass kniv ;) 

Mannen i huset. Här i full gång med att spackla i kväll.

Nu, smoothie och soffhäng framför tv:n och titta på ett av de bästa programmen just nu: "Underbart är kort".

Ha en mysig kväll :)

C A T A L I N A

1 kommentar:

  1. Hej igen:-)
    Jasså, du fick din roll på övervåningen nu också?!
    Jag har börjar spackla o sliiiiiiiipa... Finns ju roligare saker att göra;-))
    Men känns ju bra att bidra med lite arbete i alla fall;-)

    Jag tror det blir jätte jätte fint o ha lite panel på väggarna me, stå på dej, vet ja;-))
    Ses imorn, kram på dej/ Nina

    SvaraRadera